niedziela, 23 października 2011

"Złe Robale!" 16

16. Katowice


Chciała odpocząć, spędzić ostatni tydzień wakacji na wsi. Hasać po łąkach z psami i nie myśleć o warszawskich przykrościach. A tu masz babo placek! Jedzie do Katowic, by wybrać lokatora do pustego pokoju. Rok akademicki lada chwila się rozpocznie, wielu studentów szuka lokum , a po co pokój ma stać pusty skoro można na tym zarobić.
- WIELKA TRAGEDIA W SZKOLE GŁÓWNEJ GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE. DWOJE ZNANYCH DOKTORÓW ZGINĘŁO WCZORAJ NA TERENIE UCZELNI. POLICJA NIE UJAWNIA SZCZEGÓŁÓW. WIEMY JEDYNIE, ŻE PROWADZONE JEST ŚLEDZTWO. ZMARŁYCH ZNALAZŁ UCZEŃ ZAINTERESOWANY GRUPĄ PAJĄKÓW WYBIEGAJĄCĄ SPOD DRZWI NA MIEJSCU ZBRODNI. NA RAZIE NIE WIEMY JAKI WPŁYW NA ŚMIERĆ DOKTORÓW MIAŁY PAJĄKI. POLICJA NAKAZUJE JEDNAK OSTROŻNOŚĆ I SZYBKĄ REAKCJE W PRZYPADKU ZAUWAŻENIA DZIWNEGO ZACHOWANIA TYCH STWORZEŃ.
- To u Ciebie. Uczyli Cię?
- Tak, ostatnio pisałam u nich egzamin. - była wstrząśnięta. Jak coś takiego mogło się wydarzyć? I o co chodzi? Czemu wszędzie są pająki? Słowa starca coraz bardziej rozsadzały jej głowę.
*Czy to może być prawda? Ktoś z dołu je wysłał by mnie sprawdzić? Czy śmierć doktorów jest moją winą? A jeśli, to dlaczego? Dlaczego?*

1 komentarz:

  1. Dlaczego nie ma tego więcej? Dzięki Bogu mamy już 2014 r. a tu taka wyrwa, pustka wielkości kotliny kłodzkiej. Dlaczego jestem pierwszym komentującym? Gdzie się podziały Twoje pająki? ;) Zdrowo można się Franek posmiać, niektóre humorystyczne motywy, ja je nazywam złote motywy, rozbrajają mnie doszczętnie. Chciałbym tego więcej hahaha Pozdrawiam

    Homar

    OdpowiedzUsuń