piątek, 30 września 2011

Na początek ^^

Na początek chciałam wszystkich przywitać. Na razie mój blog skromny, pusty, jednak wkrótce... Wkrótce, mam nadzieję, że wszystko się zmieni. Franek Mąciwoda to moje twórcze alter ego. Ujawnia się w czasie nicnierobienia i wyczynia cuda w mojej głowie. A szczególnie wielki bałagan, który da się opanować tylko chwytając za broń - długopis. Piszę na wszystkim, co akurat mam pod ręką. Bilet, paragon, notes, śmieci z kieszeni...itp itd Ostatnio jednak udaje mi się nosić przy sobie zeszyt co już jest ogromnym postępem. Franek Mąciwoda lub jak kto woli Agnieszka Nowakowska urodził/a/o się w Częstochowie dwadzieścia lat, 41 dni, 7 godzin i 5 minut temu. Żyje sobie do tej pory radośnie hasając po łąkach i lasach, strasząc dziki, zrywając kwiatuszki. Grzeczna dziewucha z fiu bździu i tęczą w głowie. Tęczą w głowie i na zewnątrz również. Szary świat to smutny świat... Równie smutno byłoby gdyby nie istniała wyobraźnia. Chyba czas spać... aaa kotki dwa. Dobranoc kleszcze na noc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz